Зі щоденниками вражень ми працюємо вже третій рік.
Щоденник вражень - щоденна письмова практика на вибір дитини.
Щоденник вражень - щоденна письмова практика на вибір дитини.
Щоденник вражень – звичайний зошит, альбом чи блокнот, у якому учні ведуть власні записи. Учні самостійно обирають тему для письма, визначають чим писати: олівцем чи фломастером, звичайною кульковою ручкою чи кольоровою.
Щоденник – особистий простір, де учень має право вибору.
Самостійно обирає тему для письма, визначає, чим писати. Дитина обирає, кому дати прочитати записи, а кому ні.
Щоденники не перевіряються. Дитина має знати,що щоденник – це особистий простір і в ньому можна писати, як захоче, як уміє, як бажає.
Саме під час роботи у щоденнику вражень дитина має зрозуміти, що письмо – це приємна і цікава діяльність, що можна записувати не тільки тексти створені кимось, а те, що хвилює саме її, і робити це так, як вона бачить сама.
В щоденнику вражень пишемо, коли зручно. Під час уроку, після ранкової зустрічі, наприкінці дня. Головне, щоб учням було зручно і цікаво виконувати цю роботу.
В щоденнику вражень пишемо, коли зручно. Під час уроку, після ранкової зустрічі, наприкінці дня. Головне, щоб учням було зручно і цікаво виконувати цю роботу.
Діти невпевнені, що їхні думки варті того, щоб їх записувати. Але якщо учні спочатку малюнками, потім словами, а далі короткими реченнями висловлюють своє враження, то вони розуміють, що їхні думки, ідеї цінні і варті того, щоб їх записували.
Щоденник вражень - це практика з письма, щоб кожна дитина відчула себе не лише учнем, але й письменником
Хочеться, щоб кожен учень міг сказати:"Я вмію записувати власні думки та мрії, спостереження та почуття. Я можу створити цікаву історію про себе та письмово розповісти про фантастичну історію, що трапилася з героями, яких я вигадав!"