Починаємо день з розминочки - гри! Спробуй!
ЯДС
У музеї. Правила поведінки в музеї
Переглянь мультик
- Чи був ти у музеї? В якому?
- В якому музеї ти хотів би побувати? Чому?
- Підготуй підручник на с.28
- Уважно розглянь сторіночку в підручнику. Виконай запропоновані завдання
- Запам' ятай слова : МУЗЕЙ, ЕКСПОНАТ, ЕКСКУРСОВОД, ВІДВІДУВАЧІ
- Підготуй зошит на с.20
- Виконай завдання. Впевнена, ти легко справишся зними самостійно)
Попрацюй із завданнями Edugames РОЗУМНИКИ
Навчання грамоти
Закріплення вивченої букви є. Письмо великої букви Є
Зарядка для язичка
Згадай, яку зарядку для язичка ми робимо на уроках і виконай її
- «Коник»
- «Футбол»
- "Морозиво"
- «Варення»
- «Трубочка-посмішка»
- "Кульбабка"
Попрацюєм із скоромовкою
- Позмагайся з дорослим: хто швидше і чіткіше зможе проговорити скоромовку
- Позмагайся з дорослим: хто швидше і чіткіше зможе проговорити скоромовку
Розчитуємось!
Працюємо з Буквариком
- Підготуй букварик на с.50
- Знайди завдання з фіолетовим кружечком
- Розглянь малюнок. Дай відповіді на питання: що робить?
✔ Слова співає, танцює, малює, вишиває запиши в зошит з письма- Знайди завдання з цукерочкою.
- "Збери" слова. Прочитай прислів'я. Запам'ятай його.- Визнач, яка схема відповідає намальованому предмету.
- Підготуй букварик на с.50
- Знайди завдання з фіолетовим кружечком
- Розглянь малюнок. Дай відповіді на питання: що робить?
✔ Слова співає, танцює, малює, вишиває запиши в зошит з письма
- Знайди завдання з цукерочкою.
- "Збери" слова. Прочитай прислів'я. Запам'ятай його.
- Визнач, яка схема відповідає намальованому предмету.
В І Д П О Ч И Н Ь ! П О П И Й В О Д И !
Працюємо в зошитах з письма
- Підготуй зошит з письма, ручку
- Згадай, як правильно сидіти під час письма
- Перевір себе: чи правильна в тебе постава
- Запиши в зошиті
15 березняКласна робота- Запиши своє ім'я та прізвище. З якої буквочки вони пишуться?
- В другому рядочку запиши слова, які ти сьогодні запам'ятав на уроці ЯДС: музей, експонат, екскурсовод, відвідувачі.
- В наступному рядочку запиши речення Ми класом поїдемо в музей.
- Підготуй зошит з письма, ручку
- Згадай, як правильно сидіти під час письма
- Перевір себе: чи правильна в тебе постава
- Запиши в зошиті
15 березня
Класна робота
- Запиши своє ім'я та прізвище. З якої буквочки вони пишуться?
- В другому рядочку запиши слова, які ти сьогодні запам'ятав на уроці ЯДС: музей, експонат, екскурсовод, відвідувачі.
- В наступному рядочку запиши речення Ми класом поїдемо в музей.
- Зроби розминочку 👆👆 (Див. початок дня)
Знову працюємо з Буквариком
- Букварик на с.51
- Прочитай текст самостійно або прослухай, перейшовши за QR- кодом
- Розглянь малюнок до твору. Що на ньому зображено?
- Перечитай частину, позначену синьою рискою.
- Виконай завданняя внизу сторіночки
- Розкажи, що ти робиш САМ
В І Д П О Ч И Н Ь ! П О П И Й В О Д И !
Працюємо з прописаами
- Уважно переглянь
- Підготуй прописи, ручку
- Напиши в повітрі кілька разів велику буквочку Є
- В тебе правильна постава?
- Берися до виконання завдань в прописах.
- Коли пальчики стомляться, роби для них зарядочку
В І Д П О Ч И Н Ь ! П О П И Й В О Д И !
Математика
Знаходимо невідомі зменшуване і від'ємник
Усна лічба
Працюємо в робочому зошиті
- Підготуй робочий зошит з математики, ручку, олівець, лінійку.
- Запиши
15 березня
Класна робота
- Запиши каліграфічно числа від 20 до 10
- Обчисли та запиши приклади.
Приклади
13 - 3 13-10
17 - 7 17-10
15 - 5 15-10
18 - 8 18-10
- Накресли перший відрізок довжиною 7 см, а другий - на 5 см коротший . Як ти знайшов довжину другого відрізка?
- Пригадай! Як називаються числа при відніманні?
Працюємо в зошиті з друкованою основою с.30
- Завдання 1
У клітиночках під прикладом потрібно написати приклад, з допомогою якого можна знайти, яке число сховалося під листочком
3 + 💧 = 10 6 - 🍁 = 3 🍁 - 5 = 2 🍁+2 = 9
10 - 3 = 7 6 - 3 = 3 5 + 2 = 7 9 - 2 = 7
- Завдання 2
- Завдання 3
- Попрацюй із завданнями Edugames РОЗУМНИКИ https://edugames.rozumniki.ua/
В І Д П О Ч И Н Ь ! П О П И Й В О Д И !
Фізкультура
- Порухайся під веселу мелодію