07 травня 2020

8 травня

Гарної п'ятниці всім!

Руханка з пані Яною

 

Згадай!

 

Літературне читання

Вірші про маму 
  • Читаємо!
Мамині руки – Грінчак Василь
Мамині руки – щедрі, робочі –
Втоми не знають з ранку до ночі.
Вранці, коли ще усі спочивають,
Сонце, напевно, вони піднімають.
Мамині руки – ніжні і милі –
Воду ранкову з криниці носили.
Діти плескались, діти вмивались,
Сонцю і матері щиро всміхались.
Найрідніша – Л. Голота
Хто розкаже мені казку,
Хто щедрішій всіх на ласку?
Ти, матусю, наймиліша,
В цілім світі – найрідніша!
Хто нас ніжить і голубить,
Пестить, гладить ніжно й любо,
Пригортає до серденька?
Ти, моя найкраща ненько!
Все починається з мами – Костецький Анатолій
Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти,
Можна пройти крізь пустелі та хащі..
Тільки без мами не можна нізащо,
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!..
Ангел на Землі – Завадович Роман
Матусю наша, ми це знаєм:
Багато ангелів є в Божім раю,
Та на землі лише один між нами:
Це наша мама!За вас ми молимося Богу,
За вас благаєм Пресвятого,
Щоб вам здоров”я, силу дав,
Щоб щастя-радість вам послав,
Щоб обминало лихо і пригоди злі.
Матуся наша – ангел на землі!
Чи є в світі що світліше? – І. Блажкевич
Чи є в світі що світліше,
Як мамині очі,
Що все зорять за дітками,
Як вдень, так і вночі?
Чи є в світі що щиріше,
Як серденько мами,
Яке б’ється для дитини
Днями і ночами?
Як  в гніздечку пташка – О. Роговенко
Як в гніздечку пташка
Пташенят голубить,
Так і кожна мама
Діток ніжно любить.
Полетять з гніздечка
Діти-пташенята,
Та завжди матуся
Буде їх чекати.Пригорне до серця
Теплими руками.
Дітям і дорослим
Добре біля мами.
Матінці –  І. Савицька
Матінко моя єдина!
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!

  • Вивчи напам'ять вірш, який тобі найбільше сподобався. Відео надішли на Viber

Математика

Ділення круглого числа на одноцифрове двома способами.

Ø Математична розминка
    Виконай вправу на Learningapps у папці «Математика 7»
(на твій вибір)
Ø Переглядай відео і працюй у навчальному зошиті
С.50-51
Натискай на перегляд  і зроби його на повний екран  
o    слухай уважно інструкції вчителя
o    відповідай на питання
o    міркуй
o    роби зупинку, коли  чуєш прохання - натискай СТОП на відео
  
     Ø  Працюємо в зошиті «Працюю самостійно»
№ 92 – обчислити один стовпчик
№ 93 – обчислюємо тільки перший стовпчик
Ø  Перевіряємо
За завданнями с.50-51, с26 (г.з.) заповни форму 👇👇👇 


Трудове навчання

Проєкт "Мамина клумба"

Я знаю, що кожен з Вас постійно допомагає своїй мамі плекати красу на клумбі. Сьогодні прийшов час показати Мамину і вашу красу усім.
Сфотографуй квітник (або улюблені квіти мами) біля твоєї домівки і поділись цим фото у групі Viber  або прикріпи сюди 👇👇👇

Зроблено в Padlet