Цей урок створено, щоб розповісти учням про екологічну культуру, відповідальне споживання у контексті Цілей сталого розвитку та надихнути їх своїми щоденними діями протидіяти зміні клімату.
Деякі моменти Найбільшого уроку в світі в 4-Б класі
🌎 Знайомство
Так, знайомились по-новому: разом зі своїм іменем називали об'єкт природи, на який вони схожі, чому. Хтось себе співвідносив з деревом, хтось - з квіточкою, хтось - з цілою планетою .... 💚
🌎 Правила роботи в промінчиках сонечка
- цінувати час
- говорити по черзі, коротко і по темі
- бути позитивним (+)
- Я + Ти + Ми
- добровільна активність
- піднята рука 👋
- взаємоповага
🌎Руханка
Музичка для тих, хто
- вирощує кімнатні рослини
- викидає сміття лише в смітник
- любить трояндм
- посадив рослину
...
Після перегляду відео з краєвидами нашої місцеврсті, що "милують око" та "крають серце", визначили, скільки ж проблем у нашої планети через Людину ☹️
🌎 "Перевтілення"
Уявляли себе непотрібною річчю, яку хочуть викинути в смітник і фантазували "Якби я був...., я хотів би, щоб з мене зробили...."
Дитяча фантазія безмежна 😃
🌎 "Земля сумує 😓, Земля радіє 😃
Визначили, пояснили чому саме так)
🌎 "Квітка - семицвітка"
СІМ БАЖАНЬ ПЛАНЕТІ
найщиріших, найдобріших, найпотрібніших загадали. ✨
Хай збуваються! ✨
Щоденними маленькими кроками ми можемо змінювати світ, в якому живемо.
Ми хочемо жити в чистому, здоровому домі! 🌎
🌎І на кінець взяли Землю в долоні турботи і сказали:
- Я МОЖУ...
🌎🌎